Good frickin morning

 Det blev en vända in till stan igår också. Min dagbok är snart full och jag ville leta efter en ny. Båda med Harry Potter motiv såklart för att matcha min ryggsäck m.m. :P Fick även med mig en lunchlåda i metall och sedan började jakten efter gröna girlanger. Ni anar inte hur jävla svårt det var att hitta. Det var bara guld och silver i alla butiker. I någon kunde vi hitta plastgranskvistar - men de kostade typ 40 spänn styck. Vi gav upp och tänkte att då fick vi väll nöja oss med silver då. Jag var trött och väntade på att PJ skulle bli klar i kassan på ett utav de ställen som vi var in på. Jag var toksugen på kaffe. Så jag tänkte förselå detta när jag såg PJ komma emot mig genom trängseln. Han börjar säga något som jag inte riktigt hör och avslutar med "... så jag tycker att vi går och tar en kaffe innan." Jag började skratta. Det är så fasligt svårt att vara tillsammans med den karln (tung sarkasm). I mean really xD Great minds think alike i guess? <3 Stört vad jag älskar honom.

 Vi tog oss hemåt, med sikte på att stanna till vid coop längs vägen och plocka upp lite nödvändigt. DÄR hittar vi de två sista gröna girlangerna som låg i den lådan. Vi snappade åt oss båda två direkt. Det blir ju ingen jätteimponerande julpyntning iår - men lite julkänsla ville jag ju ha trots allt. Ett hem utan julpynt under vintern går inte för mig. Som om inte vintern var dryg ändå liksom. 

 Just nu väntar jag på att det ska bli dags att åka till jobbet. Jag jobbar mellan 7.00 och 14.30 idag och ska sedan hem för att se om min dator har kommit. Förhoppningsvis även min bok till den nya kursen som börjar imorgon. Bra skit ju! Väntar även på TVÅ stycken nya Harry Potter klockor från wish som jag beställde för typ 1 månad sen eller något. Hoppas de kommer idag. Nu ska jag inte babbla mer. Måste visa er min lunchlåda ju. I love it! 

 
1 Marie:

skriven

Men oh så gott och urläcker väska

2 Ellen Gräntz:

skriven

Haha åh, kaffe är alltid en bra idé. :)
sv: Tack snälla för dina ord!

3 Sandra:

skriven

Men ÅH vilken fin lunchlåda!!! Och skönt att ni hittade gröna girlanger till slut.

4 beccalundin.blogg.se:

skriven

Gott😍

5 Julia Johansson:

skriven

Ser supergott ut :D

6 Gabriella :

skriven

Åh såå gott!!

7 Carolina Thoor:

skriven

Härlig lunchlåda! Och härligt att ni hittade det ni sökte efter. Och jag förstår vad du menar med att ni tänker likadant, likadant är det för mig och Niclas. Kusligt ibland, men ändå härligt! <3

Sv; härligt att du också kom på det här initiativet att ha för dina boenden och härligt att dina också var super nöjda! :D

8 micca:

skriven

snygg väska :D

Kommentera här: