It happened


 Ja, Trump blev USAs nya president. Who could have known... Folk runt om i världen flippar ut totalt just nu. Till viss del kan jag förstå det såklart. Framtiden är ju högst oklar för ett X antal människor. MEN... jag är rätt säker på att - vad som än händer härnäst kommer att vara pga anti-trump folk och inte Trump himself. Det är folks ilska som kommer förstöra för folk och inte hans egna handlingar. Det är vad jag tror baserat på nivån av ilska och rädsla som man märker av just nu. Det är ju bara att kolla facebookflödet så ser man flera 100 videos om demonstrationer osv.

 Gårdagen var en pärs eftersom jag stannade uppe för att följa valet. Det var helt självförvållat så jag ska inte klaga, men faktum kvarstår. Jag var dödstrött. Min fina chef lättade dock upp dagen genom att bjuda på kaka till fikat. Hon lämnade av 2 stycken på varje våning. Kan man seriöst ha en bättre chef? Jag tvivlar starkt på det faktiskt. Jobbpasset var så småningom över och jag skyndade mig till spårvagnen. Jag ville verkligen bara hem så att jag kunde få sova. And so i did. Skojar inte när jag säger att jag sov mellan 15.00 och 02.00. Där vaknade jag av att PJ gav ifrån sig ett hemskt ljud. Det var som en utåtsnarkning fast genom strupen istället för näsan. Det är svårt att förklara. Fick en hjärtinfarkt. ^^

 Validering är det som står på schemat för mig idag. Jag ska möta upp handledaren vid jobbet och sedan kommer jag vara frikopplad under dagen för att gå igenom allting med henne. Jag ska jobba på som vanligt - för att hon ska kunna bedöma mig. Om jag blir validerad eller inte. Det är ganska nervöst måste jag säga. Tror att det kommer att gå bra dock. Vet att jag är bra på det jag gör så. Nu måste jag göra mig iordning dock. Får se om jag hinner med att blogga ikväll. Ska på AW senare och kolla på en kollegas band som ska spela på andra lång - så blir kanske sen. 
1 Netti Starby:

skriven

Vilken gullig chef du har som bjuder på fika :-D Kramis

2 Johan:

skriven

Jag har inte alls hängt med i valkampanjer och annat där borta i USA, men visst känns det inget vidare att Trump vann. Tror det finns stor anledning till oro för världen framöver, men kanske inte bara p.g.a. Trump själv, som du säger, utan kanske även p.g.a. andra sidans demonstrationer och uppror... så vi får väl se vad som händer...

Vad vailderade du i?
Gick det bra?
Funkar det bra med jobbet och så?

Ha det fint!

3 ajlimullersandvik.blogg.se:

skriven

Men så rar chef! Jag bröt ihop i min chefs kontor igår av stress, grät och grät och grät. Men det gick bra. Hon var världens bästa chef hon också.

4 ajlimullersandvik.blogg.se:

skriven

Oj, och glömde. "Bloggstädat" är att ha det så städat och ordnat att man alltid kan fota inredningsbilder till bloggen ;) Du vet, fläckfritt. Fritt från strumpor i något hörn. Diskat. Små söta lampor tända. Bäddad säng. Städar innan jag går till jobbet och ibland lite extra under dagen.

5 LIL' BABUSTYLE - Chronic pain warrior:

skriven

Hellu! Ville bara kika in och berätta att jag har bytt bloggportal och numera bloggar på Nouw (nouw.com/lilbabustyle). Jag har skrivit ett inlägg på bloggen där jag berättar varför jag har bytt. Jag hoppas du vill fortsätta kika in! :)​ (Du får det här för att du tidigare har kommenterat på min blogg)

Kommentera här: