Lance & Lizzy


 I några inlägg nu så har jag pratat om nya youtube-favoriter. Det är en f.d viner (eftersom sidan nu verkar ha lagt ner) som vloggar dagligen och jag fastnade, av någon anledning, totalt för att följa honom och hans flickvän i deras vardag. De hittar jämt på en massa roliga saker som de delar med sig utav. Ibland kan jag tycka att påhitten är lite barnsliga, men samtidigt gillar jag det. Det får en att skratta. Hur kan man ogilla det då? :) Jag tänker att jag bjuder er på en video från hans kanal så att ni får bedöma själva. A bit childish but funny  ↓

1 Julia Johansson:

skriven

Så kul gillar hans vines :)

2 LIL BABUSTYLE - Chronic pain warrior:

skriven

Tack för tipset! :)

3 Amanda:

skriven

Tack för tipset, ska kolla in hans kanal! :)

4 Gabriella :

skriven

Måste ta och titta!!

5 Amanda Jona [SPONTAN]:

skriven

Får kika närmare på den kanalen! :)

Kommentera här: