Officiellt trött på tekniken som jag äger



 


 Det finns ingenting som är mer frustrerande än när ens gamla åbäke till laptop ballar ur och raderar ALLT som man höll på med. Jag skojar inte. Flera timmars jobb försvann på 3 röda. Tidigare har jag dragit mig från att lägga pengar på en ny dator. Min "funkar ju än"... Jag måste dock säga att den inte alls gör det. Uppenbarligen. Eller ja, med nöd och näppe. Har i alla fall bestämt mig nu för att en ny dator blir nästa inköp. Ett rätt nödvändigt sådant också. 
Med tanke på mina intressen och med tanke på skolan - så kan jag inte längre hanka mig fram med denna skrangliga sak. 
1 micca:

skriven

kom också till det stadiet att det var dags att inse att tekniken inte håller för evigt ^^

2 Julia Johansson:

skriven

Men så jobbigt :(

3 Sandra:

skriven

Asså jag hatar teknikstrul!!! Har själv haft såna megaproblem med min dator på sistone! Det låter som en bra idé att köpa en ny innan din pajar helt!

4 Dixi Wonderland:

skriven

Önska dig en ny i julklapp? Eller iaf bidrag till en :)

5 Johanna Utterberg:

skriven

Så jobbigt när något man är så beroende av lägger av, min mobil är i det stadiet nu tyvärr :((

6 Gabriella :

skriven

Men åh det är ju såå tråkigt när sånt händer!!

7 Amanda Jona [SPONTAN]:

skriven

Nej usch så segt med teknikstrul!

8 beccalundin.blogg.se:

skriven

Hoppas du hittar en ny dator som du kommer trivas med.

Kommentera här: