Ryggen är paj igen

 Söndagen har varit lugn. PJ var iväg på en jobbgrej under 2 timmar och jag passade på att sitta lite med min teoretiska valideringsuppgift. Hann även med tvätt och disk. Inte illa faktiskt. När PJ kom hemöver så bestämde vi oss för att handla lite, så jag mötte upp honom vid  hemköp. Väl inne på affären så lyckades jag, när jag böjde mig ner, göra illa ryggen. IGEN. Jag vet inte ens hur jag lyckades. Jag böjde mig ju bara ner. Som en normal människa...
Så nu på kvällen har jag överdoserat (fast näe) alvedon, tagit ett varmt bad och fått en brutal massage av PJ. But the pain is real folks. Det hemska med min kassa rygg är ju att jag arbetar inom vården. Fatta hur lång tid det kommer att ta innan ryggen återhämtar sig igen... Jävla skit säger jag bara.

 För er som har missat inlägget om spökena på jobbet så kan jag ju tipsa er om att läsa inlägget under detta. Det är rätt intressant att läsa era reaktioner måste jag säga. Något annat som jag ska göra är att tipsa er om mina nya youtube-favoriter, men det inlägget får komma upp imorgon eller nått.

Bildkälla ---> HÄR
1 Netti Starby:

skriven

Vad jobbigt med ryggen och hoppas att det blir bättre. Fy vad läskigt med spökerierna och jag läste förra inlägget. Jag läser gärna mer om sånt för jag tycker att det är så intressant :-D Kramis

2 Dixi Wonderland:

skriven

Stackare, hoppas att ryggen blir bra snart :(

3 Johanna Utterberg:

skriven

Ajaj, inte kul när ryggen inte är med en, den är man ju så beroende av! :((

sv: Åhh jaa, badvanten är underbar, har tagit ett kit av badrumsgrejerna till mig själv faktiskt, hihi :D

Kommentera här: