The last couple of days

 Som ni har märkt så är det lite svårt för mig att hinna med bloggen numer. Därför är det tyst här emellanåt. Jag är helt säker på att ni förstår - men det är RIKTIGT drygt för min del. Är så beroende av att få ur mig en massa skit så när jag inte hinner med bloggen så blir jag bara less. Nu är jag här i alla fall och ska uppdatera er lite om vad som händer. I torsdags så hade jag min validering. För er som undrar så validerade jag min allra första kurs i skolan. Vilket är vård och omsorg. Nästa tillfälle för validering blir på tisdag. Det gick skitbra och kollegorna höll med mig. Fast de påpekade att dom inte kunde tänka sig att det skulle gå annat än bra. Jag kan ju mitt jobb liksom. #stolt

 Efter jobbet i torsdags så blev det en after work. Jag mötte upp första kollegan direkt efter jobbet och tog någon öl sådär. Vi satt och pratade en stund innan vi bestämde oss för att gå vidare till spelningen som vi hade bestämt oss för att gå på. Väl där så kom ännu fler kollegor och anslöt sig till oss. Jag var så sjukt taggad och glad över att vara där med just dessa människor. Dom är underbara och det var en sjukt bra kväll verkligen. När jag väl skulle börja dra mig hemåt så blev jag ju såklart skitfull. Jag hade ju suttit ner hela tiden medans vi drack, så när jag ställde mig upp för att gå mot spårvagnarna så slog det mig. Om jag ska vara ärlig så minns jag inte mycket alls av resan hem. Tackar gudarna för att jag skulle jobba eftermiddag på fredagen.

 Har jag skrivit om att det spökar på jobbet föresten? I'm not even kidding you. Jag ska skriva om det i ett inlägg - men det är seriöst märkbart att det finns fler än bara mina vårdtagare på våningarna. Dock känner man ju att det är vänliga andar - för man blir aldrig riktigt rädd. Lite nervös blir man kanske - men aldrig rädd. Anyways... mer om det kommer i ett annat inlägg. Nu ska jag återgå till en av mina nya youtube-favoriter och spåna på inlägg-ideer.

 
1 Julia Johansson:

skriven

Men så läskigt med spöken D:

2 Netti Starby:

skriven

Jag vill jätte gärna läsa om spökena på ditt jobb! :-D Kramis

Kommentera här: