En bildlös uppdatering från hemkommunen

Jag är nervös och stressad. Vet inte varför - men jag ska strax återförenas med mina bröder som jag inte fått träffa på 1,5 år. Detta pga diverse olika anledningar. Jag känner att ångesten kryper in om mig och jag låter den hållas.
 Det är måndag idag mina vänner och igår vände PJ hem till Göteborg och jag stannade kvar här just för detta ändamål. Jag sov knappt alls under natten. Sängen blev plötsligt för stor och kall. Så skulle man ju upp tidigt denna måndag. Så man är inte ens en skvätt förvånad över att ångesten uppenbarar sig sakta men säkert. 

 Min svägerska fyller år idag också. Jag känner mig lite taskig som inte riktigt kan fokusera på hennes dag - men det är svårt. Det är en dag som jag väntat på i vad som känns som en evighet - att den råkade infalla på hennes födelsedag är ju ingenting som jag direkt kan rå över. :/ 

 Jag är också fullt medveten om att många inte riktigt förstår detta inlägg då jag inte ger er hela storyn - men kort och gott så är min bror min första och bästa vän. Att inte ha fått träffa honom på så länge har påverkat mig enormt.
That's all i can say. :P Planerna är att vi sitter här och inväntar brödernas ankomst och sedan så tar vi oss över till Svägerskan och Storebrors hem och firar henne. Vi kommer bli ett ordentligt stort gäng. <3 Jag kommer uppdatera er mer ingående så småningom - men detta får duga för stunden. 
1 Mia Forsberg:

skriven

Kan relatera till den där ångesten och nervositeten över att träffa sitt syskon efter år ifrån varann.. Jag hoppas att er träff gick bra och att det kändes bra :)

Ja The big bang theory är superbra, älskar den serien!
Hoppas du har haft en bra påsk :)

Kommentera här: