En sådan onsdag...

 Imorse så kände jag mig fylld av energi... "Fylld av" kanske är fel ord när man bär mitt fullständiga namn, men något som kan tänkas likvärdigt i min värld. Typ lite så liksom. Solen sken på en blå himmel. Endast få vita moln täckte himlen. Bättre skulle det bli. Jag hade en biljett, tack vare PJ, till en eHälsomässa som pågick i stan. Vitalis heter mässan. För mig som jobbar inom vården var det galet intressant. Jag pratade med tonvis med folk. Då och då tittade jag förbi PJs monter där han och hans kollegor stod. Han är i Stockholm för tillfället och åkte igår när han var klar på mässan - så jag ville titta på hans vackra nuna lite mer innan det var dags för mig att gå vidare. Jag hade trots allt ärenden att springa innan jag skulle infinna mig på "bygget". 

 Jag hade nämligen planer med min finaste kollega, Sanna. Vi skulle ha Sushimiddag på jobbet hade vi bestämt och så blev det också. Efter kvällspassets slut så bjöd tragiska omständigheter på ett nödvändigt pubhäng innan vi skulle åka hem för att ta itu med verkligheten. Som moraliskt stöd satt jag där och gjorde det jag anser mig vara bäst på. Jag lyssnade. Så jag kom tillbaka hem rätt sent vilket orsakade att jag inte fick någon sömn under natten. Vad gör det om 100 år kan man fråga sig. Om en kär vän behöver mig så finns det inte mycket annat som spelar någon roll i min värld. Idag köttar jag igenom mina timmar och sedan vänder jag hem för att få mina välbehövda timmars sömn. 

 
1 Amanda Jona [SPONTAN]:

skriven

Låter som att du är en fantastiskt bra vän! <3

2 Pauline Hurtig:

skriven

snapchat filter är så kul!

3 carolines:

skriven

Vad mysigt!! :)

4 Linnéa:

skriven

Åhå ja, han är vääääärldens sötaste valp <3

Kommentera här: