Jag måste hyvla bort cellförändringar igen

 Min helg har, hitills, varit fylld av utgång, chill och bio. Jag fick även besked i form av en bokad tid till dagkirurgin. Den förra cellförändrings-ingreppet som jag gjorde var alltså inte nog. F*CK!! Denna tid som jag fick måste jag dock boka om. Jag kan inte vara borta från skolan 2 tillfällen i rad och allting annat skulle frontalkrocka så brutalt... Ibland blir jag less för att jag inte kan låta bli att undra. När fan tar det slut?

 Anyway... Min fredag bestod av jobb OCH utgång med bästaste Ace. Vi har inte tid att träffas så ofta på grund av plugg, jobb och ja... barn så det var så jäkla kul att få träffa honom och gå ut för att ta ett par (läs: alldeles för många) öl. Vi möttes upp vi järntorget i stan och gick upp längs andra lång för att hitta ett passande ställe för att inleda våran fredagskväll. Det fick bli ölriket. Vi drack och pratade om allt mellan himmel och jord. Bokstavligen. Kanske var det mest Ace som tjötade då det säkerligen var en fin omväxling från de monologer han har med sin bebis nu när han är pappaledig. Jag har inte barn själv - men jag kan ju gissa mig fram till den förklaringen i alla fall. :P Vi bestämde oss senare för att ta oss till Haket och hoppas på att det skulle bli karaoke. Det är aldrig fel att göra bort sig framför en massa folk som man inte känner. Självklart blev det så och vi sjöng och dansade i flera timmar.

 Igår vaknade jag upp och hade ÄNNU en gång lyckats undgå bakfyllans förlamande famntag. Jag blev väckt av PJ som ville ge mig frukost och det tackade man ju inte nej till liksom. Vi gick upp så tidigt vi orkade bara för att ta chansen att suga i oss utav det fantastiska vårvädret. Planen var också att gå på bio... IGEN. Ja, vi är jäkligt bra på att gå på bio. Det är våran grej liksom. Vi såg Skönheten och Odjuret! Som förövrigt var fantastisk. Jag satt där i salongen och tindrade med ögonen mot bioduken. Jag ska INTE spoila något för er - men jag kan lugnt berätta att jag var tårögd hela filmen igenom. 
Vi kilade hem och satte oss sedan vid varsin dator. Jag framför mina vloggar och PJ framför sitt datorspel. Vi hade en sån romantisk och skön kväll - men att få sätta sig hemma och dra igång alla de vloggar som jag börjat följa. Det var guld värt. Om ni är nyfikna på vilka de är så kan jag ju absolut skriva ett inlägg. 

 
Så ja... Här har ni fått en liten uppdatering om min helg so far. Snart börjar en ny vecka med MASSOR av saker som behövs göras.

Kommentera här: