Som vanligt är schemat fullspäckat

 Oh do i have things for you guys... Men först ska jag uppdatera er om livet. Idag mår jag fan inte toppen alltså. Jag kom hem efter gårdagens kvällspass och dog lite inombords av den mördande huvudvärk som hade uppkommit innan jag ens börjat mitt pass. Jag visste inte vart jag skulle ta vägen. 
Den har gått ner i styrka efter en god natts sömn, men den existerar ännu. Jag är dessutom yr och mår illa. Bättre blir det knappast av det faktum att jag har ett fullspäckat schema idag. Jag har precis klivit ur duschen och ska göra mig klar så fort detta inlägg är publicerat. Sen ska jag skynda mig iväg till skolan för att ha prov. När jag har skrivit klart provet så måste jag rusa till jobbet för att hinna i tid till mitt kvällspass. Väl på jobbet så måste jag hinna med att prata med cheferna om en rätt allvarlig grej. Inte riktigt något som jag vill ta itu med - men det är ett måste. Både för min egen skull och för framtida anställda på bygget. 

 Och ja - angående hur jag inledde mitt inlägg. Det kommer att komma i ett separat inlägg, men jag måste bara säga att jag uppskattar min förmåga att observera min omgivning. Vara medveten om känslor och tankar som liksom flyter omkring i atmosfären runt Göteborgs invånare. Min förmåga att liksom smälta in i den stora grupp av människor som ständigt rör sig omkring i staden. Man får höra en hel del då :P En hel del mycket intressanta tankar. Man kanske skulle göra det till en "serie" på bloggen och döpa den till "Hört på stan" eller liknande. En mer avancerad variant av tjuvlyssnat liksom. Vore skoj - men frågan är om man verkligen skulle hinna med ett sådant commitment. Anyways... Jag har en del att skvallra för er om oavsett hur jag gör det. Det får bli en del av mina "random tankar" som jag tidigare skrev om. 

Nu måste jag skynda mig verkligen. Detta blir ett bildlöst inlägg - men den delen kommer bli bättre inom kort. 

Kommentera här: