En ledig fredag med tungt psykologbesök


 Det är sällan/aldrig som jag har en ledig fredag men tidigare i veckan så kände jag att det var dags att få en. Så jag tog ut en semesterdag. Mest för att slippa krånglet med byte av pass osv. Så jag bokade även in ett psykologmöte i förmiddags vid 11.00. Det var ett tungt sådant och vi har faktiskt gjort framsteg trots det låga antal möten som vi har haft. Mycket har kommit upp till ytan igen efter många år så man har en del som man konstant går runt och tänker på. Känslor som jag tidigare inte har orkat känna. En del av mig vet att jag borde bli ledsen - att jag kanske till och med borde gråta, men det kommer inget.
Det kommer inga tårar. Visserligen är det inte så att jag direkt försöker - men det borde man inte behöva.

 Övriga delen av min lediga dag har gått åt till att ta det lugnt och försöka reda ut många av tankarna. Planen var från början att plugga, men vet ni va? Varenda dag sliter jag med jobb och plugg och ja visst så hade jag behövt det... men jag sket faktiskt i det idag. Får köra hårt på söndag istället.
Jag ska se till att försöka svara på alla era kommentarer under helgen. Vet inte om det blir inatt eller om det blir imorgon eller på söndag - men jag ska försöka... under helgen :P 
1 Mirre - Sweetwords:

skriven

Det gjorde du rätt i att ta en helledig fredag

2 Martina:

skriven

Skönt med en ledig fredag! Roligt att ni har gjort framsteg!

Kommentera här: