2017

Gott nytt år på er allihop och god fortsättning. Jag sitter på madrassen framför tvn just nu. Jag är svinförkyld och vill inte väcka PJ (som ska jobba) med mina brutala hostattacker. Dessutom sov jag under hela måndagen så just nu är jag inte vidare trött om man säger så. Anyways...

Jag och PJ firade nyår tillsammans med Peter och Liza <3 Det var en otroligt trevlig kväll tyckte jag. Har några bilder som jag kan bjuda er på - men efter ett tag så glömde man liksom bort att det kanske kunde vara kul att dokumentera lite av det. :P Önskar förövrigt att jag hade orken till att göra en årsresumé men bildredigeringen i det hela locka mig inte så mycket. Får se om jag kanske gör en kort med mestadels text. 

 
1 Mirre:

skriven

God fortsättning på er och krya på förkylningen, härligt att ert nyår var bra

2 Michaela:

skriven

god fortsättning :D hoppas du blir frisk snart!

3 Netti Starby:

skriven

Du får krya på dig och god fortsättning! Kramis

4 Ida Lindborg ♡:

skriven

men vad mysigt och kul!:D

Kommentera här: