Första psykologbesöket


 Det blir jobb idag igen. Det är bedrövligt jobbigt efter att ha jobbat kväll - men jag överlever :P Blir ett kortare pass än tänkt för min del då jag ska stämpla ut vid 13.00 istället för 14.30 så att jag hinner till mitt första psykologbesök. Det ligger ett stenkast ifrån där jag bor och därför tar det ju en liten stund innan jag tar mig hem igen. Lyckligtvis verkar flexandet fungera fint eftersom kvällspersonalen anländer vid samma tid som jag behöver gå. Hur smidigt som helst,

 Jag vet inte om jag kommer att orka blogga efter besöket dock. Ärligt talat så tror jag att jag kommer vara så utmattad psykiskt så jag kommer snarare bara gå hem och lägga mig efteråt. Blir nästan trött bara av att tänka på vad vi eventuellt kommer att ta upp på besöket :P Men jag kommer att skriva ner så mycket tankar jag kan för att eventuellt sedan dela med mig av dessa till er. Only time will tell osv. 
1 Mirre:

skriven

Sköt om dig idag kram

2 sandra*:

skriven

Åh lycka till på psykologbesöket, det kommer gå bra <3

3 Martina:

skriven

Hoppas att det går bra hos psykologen! <3

Kommentera här: