Hickar hela vägen till kunskapsbanken

Hej på er! Dagarna försvinner förbi så himla snabbt. Hinner verkligen inte med. :P 

Det känns som att alla mina inlägg startar med de meningarna - men det är verkligen sant. Visserligen var jag ledig igår. Jag sov dock fram till ... ja alldeles för länge. Sen skulle jag göra mig iordning för att ta mig in till stan och möta upp en tjejkompis för en fika. Vi har inte setts på ett tag så vi hade mycket att prata om kan jag ju säga. Efter att vi suttit där ett tag så var det dags att möta upp PJ. Vi åkte hem, hämtade träningskläder och sedan drog vi oss till gymmet.
Tråkigt nog så var det inte alls ett bra gympass. Jag var så himla ofokuserad och kunde inte ta i så mycket som jag ville. Men jag körde på ett litet tag och sedan bestämde jag mig för att gå hem i förväg. Jag hade för mycket saker hängande över mig. 

Det får bli en ny vända idag efter att jag har varit i skolan. Då ska jag möta upp PJ och sedan köra ett pass på det närliggande gymmet. Idag börjar förövrigt en ny kurs i skolan. Etik och människans livsvilkor. Jag hade velat tjyvstarta lite med uppgifterna som kommer att vara, men jag har ännu inte fått min kursbok. Tror att det kommer bli en ytterst intressant kurs dock. Men det får visa sig om jag har rätt. 

 
 Jag hoppas att jag har ork till att pilla ihop nå inlägg senare idag - men går det 2 dagar igen så får jag be om ursäkt redan nu. Nu ska jag ta min hicka och pallra mig iväg till vagnen. Jag ser inte fram emot att sätta mig på den smockfulla spårvagnen dock. Everytime verkligen. 
1 Netti Starby:

skriven

Jag håller med dig om att tiden går alldeles för fort! Kramis

2 Carolina Thoor:

skriven

Trist att det inte var så roligt på gymmet igår, hoppas att det blir bättre idag. Jag sörjer att jag inte kan träna idag. Brukar träna hemma, men bor för tillfället i en tvåa då både killen och hans pappa är hemma. Har ingen lust att stå och träna då xD
Hoppas att kursen kommer att vara rolig :D

Sv; ja, helt underbart. Idag går jag ju då förstås också ensam, fast på ett kvällspass och det har jag ju då inte gjort förut heller. Så det ska bli oerhört spännande att få testa på det med! Kul att det glädjer dig hihi :D

3 sandra*:

skriven

Håller med dig, dagarna går för fort alltså!
och så roligt med ny kurs, jag har läst den kursen och jag älskar den kursen den är så intressant!! :D <3

4 Mirre:

skriven

Oh så gott, och jag skulle gärna sova för länge någon gång, men det infinnes aldrig, skratt =D

5 Linnéa:

skriven

Åh, nu blev jag sugen på kaffe och bulle <3

Kommentera här: