Jag har en hosta som inte vill försvinna

 Mina vänner...

Dygnsrytmen är officiellt obefintlig och jag avskyr det. Just nu blir allting bara upp och ner. Det låter så superdeppigt och negativt - men det är det inte. Är bara upp och nervänt helt enkelt. Igår jobbade jag med de bästa och det var en skön dag trots den bedövande tröttheten som jag kände av. Dagen passerade förbi relativt snabbt och jag kunde ta mig hem för att få lite sömn... På spårvagnen fick jag världens attackhosta. En hosta som kommer från djupaste delen av lungorna och som gör lite extra ont sådär. Jag var tvungen att gå av och köpa någonting kolsyrat att dricka. Tillslut kunde jag få lägga mig och sova. Dock blev det ett par timmar extra än vad jag hade tänkt - så under natten blev det inte mycket sömn istället. Jag har svårt att klaga dock. Sömn är en lyxvara i mitt liv just nu. Så jag tar vad jag får helt enkelt. 

Idag är det dags för jobb igen såklart. Jag slutar 14.00 om jag inte kan flexa ut tidigare. Jag måste sedan skynda mig till mötet med min psykolog, hem och göra mig iordning litegrann för att sedan ta mig in och möta mina fina kollegor för en after work. I alla fall 4 av mina kollegor. Vad jag vet. Kanske tillkommer det fler sedan - men afterwork ska det bli i alla fall. I like! Behöver verkligen en kväll ute med tjejerna - även om det händer lite då och då.
Länge blir jag dock inte ute eftersom jag börjar 13.00 imorgon - men ja. Som ni märker så är det fullt upp. Jag ska även passa på att fråga chefen idag om jag kanske kan få vara ledig på fredag nästa vecka. Så att jag får lite mer ledighet än bara lördag och söndag. Annars blir det så fasligt mycket. 

Något annat då... Hmm - jag tror inte det. Inte för stunden i alla fall. Livet rullar på med en rasande fart. Jag skrattar, pms-muttrar på saker och folk som jag tycker är jobbiga, jag älskar, jag hatar. Det är allt och inget på en och samma gång. Kanske har jag mer att ge er efter psykologmötet i eftermiddag... Den som lever får väl se antar jag :P Hoppas ni får en fin fredag, mina vänner. 
1 Jessica:

skriven

Usch den där hostan är ju hemsk. Så tittar folk på en som om man vore pesten själv och då känns det bara som att hostan blir ännu värre.. Krya på dig!

Kommentera här: