Vänder på dygnet

 Jobb väntar mig under måndagen. Mellan 7 och 14.52 (haha så jävla konstig tid men...) och efter det hade jag tänkt stanna till på CT24 för att kanske få in lite pluggande. All disciplin försvinner ju sekunden jag kommer hem, så kanske är smartast att passa på när man inte har något internet som kan distrahera.

 I alla fall... På jobbet så har vi många gånger skojat om att kvinnors menscyklar synkas om de tillbringar mycket tid tillsammans. DET är verkligen så jävla sant och jag tycker det är ballt. Jag och en kollega låg någon vecka isär när jag först började. Nu har vi våra tjejveckor exakt samtidigt. Likadant var det när jag bodde hemma. Jag och mamma hade våra samtidigt. Det vore intressant och ta reda på hur det kan bli så. Förövrigt avlider jag litegrann konstant på grund av mensvärk - så därför är det svårt att koncentrera sig på annat än just detta fanskap. Man blir ju så förbannat eländig när det är dags för "veckan".

 
Denna bild stämmer allt för väl in på mig känner jag. I alla fall om jag har det lite extra jobbigt under veckan. 
1 Netti Starby:

skriven

Vad intressant och det har jag inte tänkt på :-D Kramis

2 Carolina Thoor:

skriven

Haha ja, det är rätt coolt då man kan synka sådär haha. Och ja, det var oerhört roligt att du jobbar till 14.52. Inte 14.50 eller 15.00 haha! ^^,
Hoppas att det går bra på jobbet idag!

Sv; ja, det tror jag med. Det är en helt underbar känsla att vara en undersköterska ändå! :D

3 N:

skriven

Haha ja lite märkligt att sluta det exakta klockslaget haha!

4 Martina:

skriven

Synkade menscyklar är riktigt häftigt! Imponerande att kroppen kan göra sådant :D

Kommentera här: