När snäll och smart blir helt fel

 Pga min hosta så ville jag vara snäll mot min andra hälft och lägga mig i vardagsrummet. Framför tv:n. Då skulle inte han störas av min hosta. PROBLEMET uppstod dock ganska snart. Jag fick någon timmes sömn - men sedan vaknade jag av ett sjukt obehag i rygg och nacke. Det visade sig att en STOR del av luften i madrassen hade gått ut. FINT - det var inte bekvämt någonstans och jag kunde knappast fylla på luft då det låter så in i helvete högt.
ALLTSÅ har jag fått minimalt med sömn under natten... Oh well... Det var inte direkt så att jag kunde göra någonting åt det. Ja, jag hade väl kunna gå in och lagt mig i sängen bredvid PJ - men det kändes taskigt med min attackhosta. Då hade jag väckt karln. Haha! Man kan inte alltid ha det lätt. 
  - En bitmoji-serie som visar mina känslor rätt bra såhär en måndagsmorgon. Visst är den lik mig? -

  Just nu sitter jag och kollar på det senaste avsnittet av Skam. Jag kan inte ens beskriva hur glad jag är över att Sana är den nya huvudpersonen. Det är riktigt spännande saker som händer och viktiga ämnen tas upp i vartenda avsnitt. Skam kan nog vara det bästa som hänt världen - utan tvekan.
Samtidigt så käkar jag frukost och väntar på att det ska bli dags att göra sig iordning och ta sig iväg till jobbet. Det känns som om ledigheten varit allt för kort - men samtidigt känns det som om jag varit ifrån mina kollegor alldeles för länge. Konstigt det där med tid. Jag fick höra i början av veckan att jag faktiskt varit månadsanställd i över ett halvår nu. Jag är alltså inte fast anställd utan anställd 3 månader i taget medan jag pluggar. Jag går på vikariat - men anses av mina kollegor att vara en ordinarie. När jag är klar med min utbildning däremot - då blir jag officiellt en del av ligan. 

 Hoppas att ni får en riktigt bra måndag - så hör ni av mig senare idag/ikväll. <3
1 Carro:

skriven

Älskar skam och hoppas du får en bra måndag trots sömnbrist i natt.

2 Matilda Berlin:

skriven

Nejmen vad tarvligt, haha! Hoppas du får en bra måndag i alla fall =)

3 Mirre - Sweetwords:

skriven

Krya på dig. Gillar också SKAm och att Sana är med, dock var det ju tråkigt slut i detta svsnitt

4 Amanda Jona [FOTOGRAF]:

skriven

Men usch då, krya på dig!

5 Polly Svensson:

skriven

Hahaha så go du e. Stackars med hosta och allt. Hoppas det släpper och att ditt pass blir bra. Kramis

6 Louise:

skriven

Åh nej vilken otur men snällt av dig att gå och lägga dig i ett annat rum ! :)

7 elin:

skriven

Åh krya på dig!<3

8 Sandra:

skriven

men nej stackare :( så jobbigt med hosta & irriterande att du fick så ont i ryggen :( <3

9 Netti Starby:

skriven

Jag älskar också att Sana är huvudpersonen i Skam och hoppas att du mår bättre snart! <3 Kramis

10 Carolina Thoor:

skriven

Jobbigt.. Ja, de gånger man bara vill vara lite snäll blir det så dåligt :/ men hoppas att du får bättre sömn inatt!

Sv; haha, jaså? Ja, dem här har nog för de personer som har större fötter också tror jag :)

Kommentera här: