Söndag


  Jag har inte gjort mycket vettigt i dag kan jag ju berätta. PJ stack iväg tidigt för att möta upp några killar som han ska planera en svensexa tillsammans med. Själv låg jag hemma framför tv:n utan att göra något som kunde anses produktivt. Hostan hänger sig kvar ännu och vad jag än gjorde så har den inte velat lugna ner sig. Bara kolsyrat fungerar. Nu på kvällskvisten så har jag kollat på livesändningar med bl.a. Sandra och andra fina tjejer. Dessa i en superhärlig blogg-grupp på facebook som jag är med i vid namn Blogg Queens. Jag kan inte låta bli att förundras över hur majoriteten av bloggvärlden kan vara så bekväma med varandra. Så accepterande och omtänksamma. I love it. Det är därför jag fortsätter med mitt bloggande. Trots att jag inte hinner med att vara lika aktiv som jag var förr. DET kommer väl att ändras igen så småningom - men om inte jag kan lägga ner tid på ett inlägg så känns det inte bra att blogga. Jag vill ju trots allt känna mig nöjd över det som jag levererar till er. Vem vill inte göra det liksom? Att slänga ut inlägg bara för att man "måste" hade jag aldrig kunnat med att göra. 

 Imorgon väntar jobb, som vanligt. Men istället för att sluta 14.00 som jag brukar så står det plötsligt. 14.30 i mitt schema. Weird. Vet inte varför det är så - men oh well... en extra halvtimme kan ju inte skada känner jag. Hoppas bara att jag får jobba på MIN våning imorgon. Den är speciell. Även om jag avgudar alla mina boenden så trivs jag bäst på den våningen - där jag får ta hand om "mina" grabbar. Efter jobbet så drömmar jag om att jag ska orka ta en promenad - men som ni har läst så lider jag av en ganska brutal energibrist. Ännu värre nu när jag är sjuk, så jag vet inte alls om det skulle bli av. Den som lever får se antar jag. NU ska jag slänga mig i säng och hoppas på ett par timmars sömn utan att jag blir störd av min egen hosta. 
1 Ellen Gräntz:

skriven

Har tänkt på att det, särskilt de senaste åren, varit en så himla härlig atmosfär i bloggvärlden. Så mycket pepp. Så fint. :)

2 Anna :

skriven

Jag älskar också gruppen!! Funderat flera gånger på att sända men har ännu inte kommit på hur jag vill utforma det 😂😂

3 Tilda Barkselius:

skriven

Åh vad kul att planera en svensexa, hoppas det gick bra för dem!
Hoppas det går bra på jobbet imorgon också :)

4 J:

skriven

Krya på dig!!

Kommentera här: